ARTIKEL BOMBASTIK

Saturday, July 11, 2015

Siapakah PM ke 7 ?



Baru Mahathir kenal "kepahlawanan" PMNajib.Selamanya Mahathir begitu senang "tendang" orang yang tidak disukai seperti Musa Hitam,Ghafar Baba,Anwar Ibrahim dan Pak Lah.


Apabila Pak Lah turun dari PM atas arahan Mahathir,Najib menjadi PM.Pun dengan arahan Mahathir.Mahathir pimpin tangan Najib bersama Rosmah masuk Seri Perdana dengan gembira dan puas hati.Puas hati kerana Pak Lah dapat dinyahkan dari kerusi PM.

Permulaan awal Najib menginap di Seri Perdana,dipujinya melangit  Mahathir ke atas Najib.Senyum memanjang PMNajib dan Rosmah.

Malangnya segala "jasa,budi,perjuangan" Mahathir naikkan Najib tidak dihargai.Mahathir naikkan Najib untuk habuan kroninya.Najib tidak layan Mahathir kerana Najib ada Rosmah dan kroninya sendiri.

 Baru Mahathir kenal "kepahlawanan" PMNajib.Selamanya Mahathir begitu senang "tendang" orang yang tidak disukai seperti Musa Hitam,Ghafar Baba,Anwar Ibrahim dan Pak Lah.

Mahathir sakit hati.Ingat orang tua seusia 90 tahu jika sakit hati,alamatnya bahaya! Bahaya kepada orang ramai kerana mulutnya mula meracau-racau dan bahaya diri sendiri kerana dalam badannya ada kesan "by pass" takut jadi passed away pulak !

Rakyat jadi mangsa.Masing-masing bijak bila "berperang".Mahathir dan Najib gunakan sentimen prihatin rakyat,mendahulukan rakyat dan utamakan rakyat".Inilah gula-gula mereka berdua selagi di badan mereka ada simbol "keris Telanjang".

Mengapa Mahathir mahu Najib turun? Kerana Najib tidak bagi projek kepada kroninya.Mudahkan sifir itu.

Mengapa Najib tidak mahu turun dari PM walaupun Mahathir suruh ? Kerana menjaga periuk nasi kroninya.Mudahkan?

Mahathir angkat Pak Lah kemudian suruh Pak Lah turun. Kemudian Mahathir angkat Najib dan sekarang suruh Najib turun.Selepas ini Mahathir mahu angkat siapa pula? Muhyiddin..Mukhriz?

Adakah sebelum Mahathir angkat seseorang menjadi PM,beliau terlebih dahulu di angkat orang ramai menuju destinasi Masjid Negara,Makam Pahlawan?WaAllahu a'lam.

Apa yang pasti,Mahathir dah lihat kesan-kesan kejahatan dan kezalimannya sepanjang 22 tahun memerintah Malaysia.




No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...