ARTIKEL BOMBASTIK

Monday, January 26, 2015

Apabila Sang Kangaroo buka mulut.........




Razak Baginda bebas.Tinggal di UK.Bala sembunyi di India.Selepas buat pengakuan kluk klek(U-Turn) dan Bala akhirnya balik Malaysia dan hembus nafas terakhir di Malaysia.

Sekarang tiba giliran Sirul pula.Di hari "tali gantung" hendak dikalung di lehernya,dia asyik "bersantai riang" bersama Sang Kangaroo.

Adakah Sirul selamat di sana sepertimana Razak Baginda di UK? Atau adakah "penyeru arahan" kepada Sirul selamat dengan keluarnya Sirul dari bumi Malaysia?

Percayalah bukan "saja-saja" Australia "bela" Sirul.Ingat pesan PMNajib di Sarawak,"Gua bagi...you sokong...."

Dulu Singapura "pegang" PMNajib,terlepas Batu Putih.Tetapi Australia berbeza dengan Singapura.Australia tiada kepentingan dengan Malaysia.

Australia telus dan demokratik.Jika Sirul di sana,dia boleh buat "duit".Panggil penerbitan buku.Buat pendedahan demi pendedahan macam artis dan tokoh Barat buat buku.Mesti kaya raya Sirul. Terlepas tali gantung masuk pendapatan dalam poket.

Percayalah.Sekarang semua orang tidak 100% salahkan Sirul dan mahu Sirul digantung.

Sekarang  28 juta rakyat Malaysia dan 3 juta rakyat Mongolia sedang menunggu dengan penuh sabar Sirul buka mulut dan buat pengakuan,

"Dengan ini,saya Sirul Azhar Umar ingin membuat pengakuan bahawa saya mendapat arahan letupkan Altantuya Shariibuu dari seorang yang bernama..........................".

Sang Kangaroo bakal memusnahkan dan membinasakan karier politik seseorang.......!



1 comment:

Anonymous said...

KALAU BUAT IKUT ARAHAN BAGI TAU SAJA LAH RAKYAT DAH TAHU APA NAJIB SURUH BUAT PADA ALTANTUYA DISEBABKAN KES RASUAH KAPAL SELAM.ITU PUN TAKAN SIRUL SUSAH SANGAT NAK BAGI TAU.NANTI JADI BAL .TIBA TIBA MATI.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...