ARTIKEL BOMBASTIK

Tuesday, December 30, 2014

Air Asia QZ8501 tidak semalang MH370



Dalam masa 3 hari serpihan pesawat Air Asia QZ8501 telah ditemui beserta mayat-mayat penumpang pesawat.

Begitu cepat dan tepat dikesan.Terbukti teknologi moden boleh mengesannya.Samada dari bumi,laut maupun dari langit melalui satelit.

Amerika pernah mendakwa jika ada objek yang jatuh ke laut,satelitnya mampu mengesannya.

Malangnya hingga kini MH370 tiada berita dan khabar.Pelbagai spekulasi dibuat.Macam-macam bomoh baca jampi serapah.Pelbagai negara membawa peralatan canggih untuk mengesannya.Jutaan duit sudah dikeluarkan.Semuanya untuk mengesan MH370.

Barangkali benarlah kisah-kisah yang dikisahkan bahawa dalam pesawat MH370 ada saintis China yang menjadi buruan Amerika.Dalam pesawat MH370 ada bahan senjata yang mahu Amerika rampas semula agar tiada "copy paste" oleh China.

Barangkali pesawat MH370 diterbangkan ke Diego Garcia secara remote control melintasi pulau Maldive dan mendarat di pengkalan tentera Amerika.Badan pesawat itu dipotong-potong kecil dan ditanam di pulau itu..Manakala semua penumpang "dimatikan secara kehormat" demi menutup rahsia.

Bezanya antara MH370 dengan Air Asia QZ8501 ialah tindakan Amerika.Amerika tidak kacau AirAsia kerana dalam pesawat itu tiada yang membahayakan kepentingan Amerika.Oleh itu begitu cepat pesawat dapat dikesan.

Sebaliknya nasib MH370 tiada kesudahan.Nasibnya seperti Peristiwa 9/11.Selepas 3 atau 5 tahun baru terbongkar kisah sebenar.Selepas Obama tidak tinggal di White House lagi.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...